CreateDebate


Debate Info

3
8
Yep Not really
Debate Score:11
Arguments:8
Total Votes:12
More Stats

Argument Ratio

side graph
 
 Yep (2)
 
 Not really (6)

Debate Creator

Saurbaby(5579) pic



Does anyone else want to be able to change their username?

Yep

Side Score: 3
VS.

Not really

Side Score: 8
2 points

I just want to drop the 2012 .

Side: Yep
1 point

Yeah, I pretty much want to drop the numbers too. I don't know why I put them there. It's not like anyone else ever had Saurbaby. >_<

Side: Yep
2 points

I'm fine with mine, but I wouldn't mind dropping the 13 although it's really not an issue. Apparently there is already a Merlin, but I've never run into him. So, I just added 13 to the end since it is my lucky number.

Side: Not Really
2 points

I have used the same one in all sites, I am kind of attached to mine so I guess not.

Side: Not Really
1 point

Meh, I'm Billie so there is no point in changing it to Freyda, Margaret or BeastGirl when those ain't what I am lol .

Side: Not Really
1 point

Bwhahaha! I like BeastGirl !

Side: Not Really
1 point

Nope. Mine is a word I made up for a story I was writing a few years ago. I don't use it for everything online, but when I do, I like the fact that I don't have to put some number after it to distinguish me from another user. And the seeming randomness of it suits me.

Side: Not Really
1 point

No, mine suits me. It's easy for me to remember since it is a part of my email addy.

Side: Not Really